Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Dec 2023 10:20:13 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/11497 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Ehitajate tee T20, Pärnu maakond, 
Pärnu linn, Ehitajate tee 14// 16// 18// T20, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Ehitajate tee T1// T17// T20// Kirsi tänav T9 (Ühisveevärgitorustik, 
Ühiskanalisatsioonitorustik, Ühissademeveekanalisatsioonitorustik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26833839>  (menetlus nr: 
375475), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (PEEP SAKK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister